تابستان پاییزی

تابستان ِمن پر از پاییز است 

 تابستان ِمن پر از برگهای زرد است 

 تابستان ِمن سرد است  

تابستان ِمن پر از تنهایی پاییزی ست  

امٌا در این تابستان پاییزی خبری از شورو حال پاییز نیست  

خبر از قهوه ی داغ و دو صندلی خالی و حرفهای قشنگ خبر از گشتن خیابان ها و خش خش زیبای برگهای خشک که پاهای من آنها را مینوازند نیست  

خبر از رعد و برق و بارانهای نم نم و بوی خاک نیست 

 فقط تنهایی پاییزی 

 تابستان پاییزی، تابستان تنهایی

نظرات 4 + ارسال نظر
سوشوآل جمعه 9 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 07:22 ب.ظ http://sim-sa-la-girim.blogsky.com/

سلام خوبی؟ دلم گرفت این مطلب رو خوندم :-اس دوسش داشتم :(

[ بدون نام ] شنبه 10 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 11:28 ق.ظ

سوئیسم....قسمت فرانسه زباناش
ممنون که درک میکنی تنهاییم رو... و ممنون برای آرزوی قشنگت... دلم میخواد زودتر برگردم ...

tu sais? je deteste ici! et je detest etre seul sans amis sans rien.... mais il reste seulment 2 semain ... je vais aller en Iran mais pour 7 jour... c'est pas beaucoup mais j'ai besoin

سوشوآل شنبه 17 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 12:34 ب.ظ http://sim-sa-la-girim.blogsky.com/

سلام خوبی؟؟؟
چرا آپ نمیکنی ؟
باورت میشه فقط ۶ روز دیگه مونده ... خیلی خوشحالم
ممنون از راهنماییات !‌(از طرف دوستم تشکر کردم)
ولی من و اون یکی نویسنده وبلاگ (یعنی دوستم)‌ یکی از یکی بدتریم!‌اما مثه اینکه اون داره پیشرفت میکنه و مثه آدم رفتار میکنه اما من هنوز کلی خجالتی و اینام!‌:دی

نازنین یکشنبه 18 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 07:42 ب.ظ

http://n-o-v-e-m-b-e-r-r-a-i-n.blogspot.com/

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد