همیشه روزای تولد از دور قشنگ و از نزیک بسیار زیاد نفرت انگیزن!

سالیان سال میشه که فکر میکنم بالاخره تو روز تولدم یه اتفاق خاص میُفته و اینکه هنوز بعد از 24 سال که البته سالیان زیادیش تو جهل میگذشته هیچ اتفاقی نیفتاده.

مثلا اینکه یکی که فکرشم نمیکردم بهم تبریک بگه و یکی که اصن فکرشم نمیکردم بخواد ببرتم بیرون و خوشحالم کنه.

کلا که کسی ازم درخواست نمیکنه برای بیرون بردنم و چه برسه به یه آدم خاص. حالا از این چیزای شگفت انگیز و غیر عادی که بگذریم من حتی تو روز تولدم یه کیک درست حسابی نداشتم چونکه همیشه وقتی خریدیم خراب شده بوده. 
به هر حال با اینکه همیشه بد اخلاقم و ناراحتم تو روز تولدم اما دوسش دارم بازم، چون فک میکنم بالاخره یکی برام یه عالمه بادکنک میاره!!!



اینو قبلا نوشته بودم، قبل از تولد امسالم، اما نذاشته بودمش.

تولد امسالم هم کیک داشت(دو بار) هم یه عالمه بادکنک :) کی فکرشو می‌کرد؟!


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد