لعنت

انقدر اعصابم خط خطیه که فقط خدا میدونه!  

کاش میشد یه جا بود که آدم یه عالمه غر غر میکرد بعدشم خالی میشد. زندگی خیلی بی خوده. لعنت بهش! به چه دردی میخوره! من که نفهمیدم

برای او

من فقط می خوام تورو پیدا کنم. من تورو تو رویاهام گم کردم.

وقتی تو نیستی همه چی سیاهه

همه چی برام وحشتناکه!

تو مثله یه دیوار بودی که میشد بهش تکیه کرد اما حالا که تو نیستی و پشته من خالیه چیکا کنم؟ چیکار میتونم بکنم؟

همه چیز در زندگی ات معجزه ای است که باید آن را عزیز بداری... 

اینکه ما نفس میکشیم... 

اینکه روی این کره زمین هستیم... 

اینکه باهم ارتباط برقرار میکنیم... 

همگی معجزه است... 

تک تک تجربه ها در زندگی ات کاملا لازم بوده تا تو را به این مرحله و مرحله بعدی و بعدی برساند... 

هدف چیزی نیست که تو بخواهی به آن برسی... 

هدف به تو میرسد و فقط زمانی تو را می یابد که تو آمادگی داشته باشی...نه قبل از آن. 

                                                                                                                  وین دایر

 I cry for you and sky cry for me